Κυριακή 12 Ιουνίου 2011

Απόδραση!.

Ε ναι, μας έπιασε το καλοκαιράκι και γυρνάμε απο δω και απο κει....!!! Τι να σου κάνει ο άνθρωπος, μια οι ζέστες, μια οι διαδηλώσεις διαμαρτυρίας, είναι και η ανάγκη να ξεφύγουμε απο όλους και απο όλα (κυρίως απ'τις τηλεοράσεις και τις ειδήσεις), παίρνουμε τους δρόμους!!!
Στον χθεσινοβραδινό περίπατο στον όμορφο Πειραιά συνειδητοποίησα ότι δεν είμαι μόνο εγώ που προσπαθώ να αποδράσω και να χαλαρώσω απο όλα αυτά. Ορδές πολιτών έχουν βγει στη γύρα για να ξεχάσουν, περπατάνε χιλιόμετρα μπας και ηρεμήσουν. Όμως το μόνο που ακούς γύρω σου είναι ατελείωτες και έντονες  συζητήσεις για την σημερινή κατάσταση και κυρίως για την βάρβαρη πραγματικότητα του καθενός απο εμάς! Βλέπεις τον κόσμο να περπατάει και να μετράει ασταμάτητα!! Τόσα έχω, τόσα μου έκοψαν, τόσα ανακοίνωσαν πως θα μου κόψουν πάλι, τόσα χρωστάω, τόσα για το σπίτι, για τα παιδιά, για το αυτοκίνητο κλπ κλπ κλπ.... Αμέτρητοι άνθρωποι περνούσαν απο δίπλα μου μετρώντας!!!
Οι μόνοι που φαίνονταν να διασκεδάζουν ανέμελοι ήταν οι μικροί μπόμπιρες που απλώς απολάμβαναν την βόλτα τους και τα παιχνίδια τους με τα άλλα πιτσιρίκια. Κάπως έτσι είπαμε κι εμείς να το ρίξουμε στην πλάκα και να αποδράσουμε νοερά σε μια άλλη πραγματικότητα πιο αισιόδοξη και πιο ελπιδοφόρα... Δεν θα κάνουμε το χατίρι σε κανένα να μιζεριάσουμε, έχει ο Θεός!
Καλό καλοκαίρι σε όλους....